Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 1 lipca 2016

Crafty Moly wyzwanie z ramką


Cześć

Dzisiaj się pochwalę, że dostałam się do zespołu projektowego Crafty Moly. HURA!!!

Co za wspaniałe doświadczenie mnie czeka w najbliższym czasie

w tak znakomitym gronie.

Już nie mogę się doczekać kolejnych prac stworzonych z tymi wspaniałymi produktami.

Dzisiaj prosta i szybko zrobiona kartka ślubna.

Jak na mnie to powiem, że prawie ascetyczna.

Tematem  najnowszego wyzwania na blogu Crafty Moly jest ramka.

Ja w swojej pracy użyłam rameczki bardzo subtelnej z serduszkami.

Uwielbiam tą ramkę. 












Produkty Crafty Moly użyte w pracy:

1139 Tekturka  - Ramka Simple Love Diana- G4

Zapraszam Was bardzo serdecznie do udziału w wyzwaniu.



Pokażcie Wasze ramki :) .

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo

2 komentarze:

  1. Świetna , jak ktoś lubi prostotę to na pewno doceni ta kartkę, mi troszkę brakuje kwiatkow:-)

    OdpowiedzUsuń