Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 2 maja 2016

Exploding box na ślub inspiracja dla Filigranek


Cześć.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać exploding box na ślub.

Pudełko, w którym udało mi się wykorzystać kilka tekturek Filigranek,

które pokryłam białym embossingiem na gorąco.


adziamar, Agata Seńko

Na wieczku umieściłam ramkę okrągłą.

Tekturka RAMKA 2









Na środku umieściłam tekturkę z Młodą Parą, a za parą wstawiłam pergolę z pnącymi różami. 

Tekturka PARA 10  Tekturka FLORA 16

Obie tekturki również pokryłam białym pudrem do embossingu na gorąco. 












Produkty Filigranek użyte w pudełku:

Tekturka PARA 10  Tekturka FLORA 16  Tekturka RAMKA 2

Dziękuję serdecznie za uwagę i pozostawione po sobie słowo.

Wyzwania:

1. http://lemonadestamps.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-6-slubuje-ci-challenge-6-i-do.html - do 20.05

WYZWANIE #6

2. Crafty Moly



do 22.05

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Śliczna praca! Proszę podlinkuj jeszcze raz banerek wyzwaniowy :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń