Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 17 listopada 2015

Mercury Glass papiery czyli o stroiku świątecznym na drzwi


Dzisiaj chciałam Wam pokazać ozdobę świąteczną jaką zrobiłam na drzwi.

W ruch poszedł papier jutowy/płócienny i Mercury Gloss Stack z DCWV.

Żeby ten papier płótno nie był taki ciemny i ponury nałożyłam przez maskę

pastę strukturalną wymieszaną z brokatem. 


Od 2 lat w moim kąciku skrapowym wisiała taka - nie wiem jak się to fachowo nazywa 

- wygięta w okrąg gałązka w kolorze żółtym. Funkcja bardziej florystyczna.

Czekała oczywiście na wenę, bo u mnie nic się nie marnuje. 

No i przyszła wena - tylko musiałam się pozbyć koloru żółtego.

Użyłam więc farby akrylowej w ciemnym zielonym 

i potem maznęłam jasnym zielonym oraz jasnym niebieskim. 

Na koniec po przytwierdzeniu już do całej konstrukcji 

dodałam pasty strukturalnej. 


Dodatkowo użyłam gałązek brokatowych. Kokardka zrobiona własnoręcznie. 







Produkty DCWV:


Tekturki Papelia:

Tekturka ŚNIEŻYNKA 06 (4szt)


Taka ozdoba świąteczna zawiśnie w tym roku na moich drzwiach.

Wyzwania:

1. http://wdohnowenie.blogspot.ru/2015/11/rustic-winter_56.html do 10.12



2. http://mag-fantasy.blogspot.ru/2015/10/23.html - do 23.11



3. http://artimeno.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-40-praca-w-swiatecznym.html do 04.12



Mam nadzieję, że Wam się podoba moja propozycja.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Śliczna dekoracja! Mikołaj z pewnością nie pominie Twojego domu, kiedy zobaczy taką gwiazdkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. very beautiful
    have a nice day
    hugs
    >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  3. Замечательный декор!!! Спасибо, что творите с блогом Fantasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie!!! Wspaniały pomysł na płótno! Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :) Pozdrawiam / Aga

    OdpowiedzUsuń