Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 20 sierpnia 2015

2 wyzwanie w Papelii - ze zdjęciem


Witam Was bardzo serdecznie.

Kilka dni temu ruszyło nowe wyzwanie na blogu Papelii - 


Tym razem proponujemy wykonanie dowolnej pracy ze zdjęciem

 lub z przeznaczeniem na zdjęcie/zdjęcia. 

Ja przygotowałam kartkę do albumu 15x15. 

Postanowiłam powoli robić prace ze zdjęciami, aby na końcu stworzyć album. 

Oto moja praca w której wykorzystałam tekturki DEKOR ŁUKOWY L06.


Gwiazdki potuszowałam na malinowy kolor i palcem pociągnęłam lekko gesso białym, 

aby nadać takie jakby plamki.





Wykorzystane tekturki:

Tekturka DEKOR łukowy L06

Serdecznie Was zapraszam na nowe wyzwanie na blogu Papelii. 

Czekam na wasze piękne prace.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam


1 komentarz: