Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 16 kwietnia 2015

dla malucha z niezapominajkami


Druga z serii z pudełkiem na skarpetki na kartce.






Wyzwania:

Wyzwanie nr 2

Zainspirowałam się kolorem niebieskimw tablicy I Kropki

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-challenge-21.html
do 30.04

http://blog.lemoncraft.pl/2015/04/kwietniowy-piatek-z-fanami-april-fan.html
do 30.04

7 komentarzy:

  1. Super pomysł na schowanie sasetek ;) Świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny patent z tymi skarpetkami! Piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tym pudełeczkiem, jeszcze się z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł na pudełeczko na skarpetki dla malucha..Dziękuję w imieniu Białe Kruczki za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu - Design Team I Kropka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakże mi się podoba ten pomysł :) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice project, thank you or sharing this project with us at I KROPKA challenge :-)
    Katka DT I KROPKA
    www.katecrafts.com

    OdpowiedzUsuń