Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 21 marca 2015

wielkanocne z tuszami distress odsłona 1

Witam Was bardzo serdecznie.

Pokazałam Wam serię z farbkami wodnymi 13 Arts.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartki stworzone za pomocą tuszów.

Tu wykorzystałam tusze Distress INK.

Ja nie jestem niestety taką wielką znawczynią różnych mediowych technik.

Odkrywam je i się uczę. A poniżej moje próby pracy z tuszami.

Tak wyglądały moje bazy przed kolorowaniem.


Taki wyszedł efekt tuszowania na mokro i na sucho.


A oto pierwsza z trzech kartek, już wykończonych.

Trochę postęplowana + kilka dodatków.




Wyzwania:

Craft  Bar

Sklep

Vintage Journey

Please take this badge if you are joining in our challenges
do 02.04
Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Te Twoje karteczki wielkanocne to cuda! są oryginalne i jedyne w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie że próbujesz , a ja wciąż tymi swoimi technikami robię i wciąż mało czasu na próby

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki, ja mam wciąż za mało czasu, żeby wypróbować wszystko co bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt niesamowity , dzięki za kurs ... może może się przyda

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kursik, efekt końcowy świetny! dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. These are fabulous textured eggs! Thank you so much for joining in our birthday celebrations at AVJ! Jenny x

    OdpowiedzUsuń