Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 17 marca 2015

Inspiracja wielkanocna dla Digi Scrap

W związku z tym, że wielkimi krokami zbliża się czas świąt wielkanocnych

(pewnie tak mnie ten czas zaskoczy, że nie zdążę umyć okien)

chciałam Wam pokazać moją kartkę przygotowaną na to wydarzenie.


Kolorowa, w optymistycznych, wiosennych kolorach.

Wykorzystałam bardzo fajny digi stempelek Pisanki autorstwa Puchilinki

Pisanki - Puchilinka42

Stempel potuszowałam tuszami Distress.



Dodałam kilka kwiatków robionych własnoręcznie.



Mam nadzieję, że podoba się Wam efekt końcowy.

Kartka oraz kwiatki powstały z papierów DCWV:



Dziękuję za uwagę i do zobaczenia.

Pozdrawiam

2 komentarze: