Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 10 lutego 2015

zaproszenia cz.1


Powstała ostatnio u mnie seria 10 zaproszeń na urodzinki.

Wykorzystałam tutaj grafiki od Janet.

Cała seria została wykonana z papierów DCWV, kolekcja Kidlet Stack 12x12".


Do ozdobienia dokleiłam kilka motylków z I Kropkowej kolekcji.














Użyte produkty:


http://www.joann.com/dcwv-12inx12in-kidlet-stack/12100640.html#q=kidlet&start=2

Dziękuję Wam bardzo za uwagę i pozostawione słowo.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Świetne sa: ) fajnie tk na tagu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli tak... chłopcy pójdą do dziewczynek a dziewczynki do chłopców ;-DDD

    OdpowiedzUsuń