Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 20 maja 2014

Płyta winyl w natarciu

Ta płyta powstała na okazję ślubu pewnej pary uwielbiającej podróże.

Ostatnio zakupiłam komplet stempli, który idealnie się wpasował do tego zamówienia.

Kula ziemska, samochód, drogowskaz, pieczątka z passport control, balon, ticket - wszystko to stemple,
pocieniowane (nawet jestem zadowolona z tego cieniowania).

Ogólnie jestem zadowolona z tej płyty. 





Wyzwania:

1. Scrapki Wyzwaniowo

Blog Banner 
do 23.05

2. Sweet Stamps
Challenge #170 Anything Goes + A NEW RELEASE

do 26.05


6 komentarzy:

  1. świetny pomysł:) super praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, pomysłowy projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu na SweetStamps.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Superbly unique - Thanks for joining us @ Scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne :D Jest nawet miejsce na dyskretne schowanie pieniędzy. Pewnie za pierwszym razem para nawet nie zauważyła malutkiej koperty :P
    Jak ktoś ma szczególne zainteresowania, łatwiej o prezent dla niego :)

    OdpowiedzUsuń