Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

sobota, 15 lutego 2014

jeszcze walentynkowo


Przestrzenna, z serduszkami, które można wstrząsnąć.

Wypukłe kółko  - oczywiście recykling- wykorzystałam opakowanie

po zapachu do samochodu.






Wyzwania:

1. Altair Art

http://altair-art.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-kocham-cie-kochanie-moje.html 

do 28.02

2. Szmek

http://szmek-bloguje.blogspot.com/2014/02/weekend-darmowej-wysyki-i-wyzwanie.html 
 do 16.02

3. Scrapki

Inspiracje - muzyka

Kupuję w Scrapki.pl!

do 23.02

11 komentarzy:

  1. :)))dla mnie mistrzostwo!!! świetnie zrobiona kartka, bardzo mi się podoba!!Świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i super wykonanie :) Dziękujemy za udział w weekendowym wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!
    Pozdrawiam DT SZMEK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka, bardzo romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna walentynka :))) - dziękujemy za udział w ekspresowym wyzwaniu SZMEKa :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, bardzo mi się podoba pomysł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń