Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 27 czerwca 2013

ślub na motorze


Tematyka nie była łatwa. Miała to być kartka ślubna z parą młodą na motorze. 

Nie za bardzo miałam pomysł na taką kartkę, ale udało mi się znaleźć ten oto motor. 

Co prawda brakuje pary młodej na motorze, ale choć po części 

wywiązałam się z zadania. 

Po raz pierwszy byłam w sytuacji, gdzie kompletnie nie miałam koncepcji na kartkę. 

A brak czasu nie był sprzymierzeńcem w tym przypadku. 

Najważniejsze, że zamawiająca była zadowolona z kartki. 



Napis od Jolagg.


Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. 

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Mimo tego, że na motorze nie ma Pary Młodej, to kartka jest urocza i klimatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń