Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 30 czerwca 2013

kosmetyczna współpraca

Ponieważ moja córcia uwielbia używać do malowania wszystko co jest inne niż 
pędzelek, postanowiłam ją wykorzystać do przygotowania tła na wyzwanie w
"Przyklej to!".

Przygotowałyśmy taki zestaw:

Zmieniliśmy tylko zdjęcie.

A tu Marysia w trakcie tworzenia tła. Najpierw powstała wielka plama z aplikatora kulkowego.
Potem nanoszenie farby patyczkami, psikanie farbą we flakonie po perfumach no i oczywiście
rozczesywanie. Nakrętka z kulki posłużyła do odbicia kół.


A ja skleciłam resztę.
Oto wynik naszej wspólnej pracy.




Wyzwania:

1. Przyklej to! - tydzień kosmetyczny


do 30.06

2. Scrapki - Tydzień inspiracji - Przytul się!

Kupuję w Scrapki.pl!

do 30.06



5 komentarzy:

  1. Fajna kartka, a ile zabawy przy niej zapewne było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca :) I jaka urocza pomocniczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Vous avez fait un fabuleux travail d'équipe avec ta fille! Je suis fascinée!
    Amitiés Rosi

    OdpowiedzUsuń