Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 24 maja 2013

Piątek Trzynastego rozpieszcza - nowe kolekcje papierów i Candy

Piątek Trzynastego rozpieszcza - przygotował fantastyczne nowe kolekcje papierów. 
I każdy zestaw jest do zgarnięcia. 
Oto one:

1. LATO W OGRODZIE - idealne na dziecięce propozycje. 

Świetne kolorki,aż trudno się zdecydować, który arkusz wybrać. 
Ale jak muszę wybierać, to się skuszę na Letnią Sukienkę. 

2.  MAGICZNE CHWILE- świetnie się wpasują w ślubne kreacje.


Takie delikatne wzory - wybieram Ślub w Las Vegas. 

3. UŚMIECH PROSZĘ - zdecydowanie mój faworyt. 
Jak tylko zobaczyłam ten zestaw od razu pojawił się na mojej twarzy uśmiech.

 

I tu nie wiem co wybrać. Jestem w impasie. 
 Z wielkim trudem decyduję się na Szeroki Uśmiech - ale tylko dlatego, że należy wybrać jeden z arkuszy. 
Tylko dlatego - zaznaczam. 

Do 13.06

Zaglądajcie na blog Piątek Trzynastego.

Pozdrawiam.




2 komentarze:

  1. Witam ciepło:-)
    Ależ mnie zachwycił dziś Twój pomysł na Smasha w Scrappo:-) przewesoły i przesympatyczny:-) Jeśli kiedyś sobie kupię Smashownik, a marzy mi się, na pewno zrobię coś podobnego do Twojego dzisiejszego pomysłu.
    Przez Twoje linki z candy, te zagrmaniczne:-), weszłam sobie do nich i także podlinkowałam się do candy. Mam nadzieję, że nie będziesz zła:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło i z radością zaobserwowałam Cię:-) Nie wiem jak to się stało, że podglądam Cię u siebie na pasku - podglądaczu, a jakże, od jakiegoś czasu, a nie dodawałam do obserwowanych, jakaś pomroczność jasna mnie chyba dopadła. Zaniedbanie naprawiłam. Z rozkoszą:-)
    Pozdrawiam jeszcze raz:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato w ogrodzie jest cudne- uwielbiam takie żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń