Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Urodzinowa dla faceta

Jak zwykle bywa dylemat - jak tu zrobić kartkę dla faceta

i bez kwiatków, ale, żeby miała jakiś klimat. 

Użyłam papiery z Magicznej Kartki, kawałek gazetowego tła i gotowy obrazek z internetu. 

Kiedyś kupiłam popsuty budzik dziecięcy z myślą na rozczłonkowanie do prac scrapowych.

Części przydały mi się przy realizacji tej kartki. 




Zgłaszam ją na wyzwanie :

Galeria Rae



do 15.02

4 komentarze:

  1. Męskie kartki to trudny temat... super:)
    Dzięki za udział w moim Candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie sobie poradziłaś z męskim tematem :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te metalowe dodatki, badzo męska kartka :)
    http://papierowapasja.blogspot.com/2013/01/slubnie.html

    OdpowiedzUsuń